Friday, May 2, 2014

SEM..PUR..NA

sem.
semua org tahu aku
tak sem......

pur..
paling-paling pun
bagi aku
Peluang Untuk Reset
ye reset..
betulkan apa yg patut..

na..
nampak dari luarannya
macam tak kisah..
serius aku kisah
na..aku kisah ni..
tu yg aku tulis kat sini..


hehehe..

Sesungguhnya aku ni tak sempurna..dan takda siapa kat dunia ni pun mengaku dia sempurna. Dan boleh ke kalau cuba elak untuk gelak ketidaksempurnaan aku?

....
dua mei dua ribu empat belas.
jom kejar mardhatillah!!
sudahsudahlah..
merobek hati..menikam sukma..
semua kerana kerja yang tiada..
nak termakan hasutan si durjana
penghuni neraka..??

..

Dengan hati yang ikhlas kerana Allah
yang Esa..
Biar nanti bila ujian tiba,
kau tak kata kau nak putus asa..

yosh!! off to i s k & dakwahtunna..
moga Allah redha.




No comments:

Post a Comment