Friday, February 17, 2012

I HATE YOU!!

~Assalamualaikum semua^^

Korang rasa saya marah ke?
haa..tak denga??
haaa..sengal

Yeah. saya marah..marah sangat..sANGAT!


marah kat diri sendiri..dush3..gedebuk..ouch..its hurt..why haa hand u punch me, said p p.
ok. dah merapu-rapi.
ok.cukup.
bukti saya stress tahap otomen+sailor moon=zoro yg hensem.^^

marah sebab?
sebab tak tunaikan hak ke atas problem yg singgah kat hati dan jiwa..
sorry problem, saya tak layan awak tadi..
jap, saya tanya kat diri sendiri..bz ke saya ni??
tak pun..saya boleh lagi dok layan video syoknye kawin jap td..

So sory problem, i know its you..huhu..sory..
sory tak bagi awak masuk pun..lagi nak bg awak dok dalam hati saya ni..
huhu..sory saya terhalau awak...
Pergi jual kat org lain ye, sy tak nk beli pon.. : p

hahaha..ok saya tak gelak macam sy tgk video raja lawak x johan abdillah.
tak. takde..mana ada!!

haha..
bak kata org Sarawak SKL"sik kenak layan"

syuh..syuh..tak tahu malu heh...
saya tak jemput pun, kenapa awak datang.??kenapa?? kenapa??hah!

..................................................

Gedebushhhhhh kebaboomm >

aduiiii..Sakit kot..apsal tumbuk saya hah..hah..apsal??

-ko ingat aku sesuka ke nk dtg bertandang kat hati ko? hah? hah?

Oww..nak cari gaduh hah problem...hah?

-ko tau aku siapa?

Ko fikir aku hape hah. masalah problem lah ko...
kan dah kuo jawe aku hah.

-Aku adik satu mak satu bapak Ujian ko tahu?

hah?

-nah.. "Patutkah manusia menyangka bahawa mereka akan dibiarkan dengan hanya berkata: Kami beriman, sedang mereka tidak diuji (dengan sesuatu cubaan)?" 29:2


Erkk.. = =!
huh.hu.hu.
Thaks prob. sebab sudi jenguk hati jiwa saya yg tak semenggah mana ni...
Syukran..terima kasih..si sie..
esok2 datang, saya bg minum kopi heh..

.........................................................
~moga bertambah iman sempena kedatangan probs. ke dalam jiwa kita.
  Buka la pintu luas-luas bagi dia masuk...kalau dia nak masuk sangat..
  Jangan ajak dia masuk sesuka hati..Sebab..seriously, dia annoyying!!

No comments:

Post a Comment