Thursday, April 7, 2011

Pemulihan Bahasa Melayu/Matematik

Apakah yang dimaksudkan dengan pendidikan pemulihan?




Pendidikan pemulihan merupakan tindakan-tindakan pendidikan khas yang digunakan untuk memenuhi keperluan-keperluan kanak-kanak yang menghadapi kesulitan pembelajaran
                    -National Association for Remedial Education (NARE), Great Britian,

Dulu-dulu time skola, geng-geng budak pandai akan pandang serong...cp cp anak mata je kat budak pemulihan...termasuklah aku..huhu...

Then, sekarang...aku akan mengajar budak pemulihan...




lagi tiga tahun setengah nak abes mengaji...
dulu-dulu atok kelantan selalu tanya setiap kali balik kelantan camni:

" ngaji dah tingkat berapa??"


dengan bodo-bodo Bijak aku tanya adik aku untuk kepastian..


"ngaji tu blaja kan?"
"skola kita dua tingkat je kan"


dengan Bijak bodo-bodo adik aku hangguk


baru nak jawab ayah aku jawabkan dulu


kah3..baru nak buat lawak Bijak





Blog ini bukan blog ilmiah...haha..jangan marah ek...kalau anda search untuk cari definisi pemulihan tapi jumpa blog usang tanpa pengunjung ini..huhu
Assalamualaikum... :)
 


 

No comments:

Post a Comment